Goede verhalen
Meester Affineurs
JEEN creëerde de branding en het ontwerp voor Meester Affineurs, een unieke lijn Nederlandse kazen, inclusief creatieve verhalen en stijlvol kaaspaspoort.
Solynta
JEEN ontwikkelde Solynta’s huisstijl, website en corporate movie. De nieuwe visuele identiteit en communicatie-uitingen ondersteunen Solynta’s missie en groei, met de website als centraal punt voor hun merkverhaal en toekomst.
Agrifirm Najaarscampagne
Een optimistische boodschap met perspectief. Verpakt in quotes die misschien tegenstrijdig lijken, maar… Het kan.#vandaagal
Onze Weidevogels Magazine
Het magazine ‘Onze Weidevogels’ zet zich in om om boeren te inspireren én om positieve verhalen te delen over boeren die zich met hart en ziel inzetten voor de vogels op hun land.
Een frisse metamorfose voor Plantum
Plantum, een branchevereniging vol kennis, onderging recentelijk een metamorfose in haar uitstraling. JEEN bedacht een modern en fris concept dat de merkpositie en -strategie naadloos integreert in de nieuwe koers.
Online campagne introductie Farmote
Farmote is een innovatieve app voor grip op je graslandmanagement. Ontwikkeld in Nieuw-Zeeland en sinds 2023 ook op de Nederlandse markt.
Kennis bijspijkeren met de KNZ Class
Kennis bijspijkeren met de KNZ Class KNZ Branding. Content. Video.…
Bodemscheurkalender
Het belang van een gezonde bodem is steeds meer algemeen bekend, maar veranderingen gaan langzaam en zijn moeilijk zichtbaar met het blote oog. De Bodemscheurkalender zorgt dat de bodem toch iedere dag op het netvlies staat bij akkerbouwers en veehouders.
Social media Bionext
Hoe zorg je dat je social media vlekkeloos doorloopt als de die collega met verlof is? Bionext schakelde JEEN in om de socials te bemannen.
Het zuivelmuseum op de kaart
Het is geen alledaagse vraag. Help ons om een nieuw museum op de kaart te zetten. Wel een vraag waar wij graag onze tanden in zetten, zeker als het gaat om een museum op het snijvlak van agri en food. Samen met de mensen achter het Zuivelmuseum ontwikkelden we de naam, slogan, logo en communicatiestrategie voor dit bijzondere museum.
Vernieuwde identiteit en positionering Zuidberg
Op zoek naar een onderscheidende positionering van jouw merk of bedrijf? Lees hier meer over onze aanpak voor Zuidberg uit Ens.
Inspirerend positioneringstraject
Een nieuwe naam die recht doet aan onze internationale ambities, en een bijbehorende uitstraling. Uit die vraag ontstond Vertify.
Salesgerichte actiecampagne voor Agrifirm
Een duidelijke ambitie schotelde Agrifirm ons voor: 10.000 staarten erbij. De 1inMELK campagne combineert een opvallend visueel concept, een inspirerende boodschap en een gerichte salesactie om dat waar te maken.
Digitale netwerkborrel COV
Het jaarlijkse Meat Café van COV kon in december 2020 niet doorgaan vanwege het coronavirus. Het alternatief? Het café verplaatsen naar online! En zorgen dat het net zo levendig en sfeervol was.
Alles over wortelen in één magazine!
JEEN maakt voor Bejo het Wortelmagazine, een echt visitekaartje van Bejo én van het gewas wortel.
Space to grow voor Steketee
Steketee creëert ‘space to grow’ voor gewassen en agrarische ondernemers. Die ambitie vertaalt JEEN in een nieuwe positionering en branding-lijn.
De geit in de spotlight
JEEN ontwikkelde het concept ‘Ontdek de Geit’ met een geïntegreerde aanpak waarin productpromotie en sectorpromotie elkaar ondersteunen.
Op de bank bij JEEN.
Een oranje bank, een goede bak koffie en interessante mensen uit ons vak. Met die ingrediënten kom je altijd tot een goed gesprek. Over de wereld van agri en food. Over marketing en communicatie. Over kansen en uitdagingen, verhalen en ambities. Ook een goed verhaal te delen, of zin om een goed verhaal te horen? Laat dan hieronder je e-mailadres achter en schuif aan op de bank bij JEEN.
Bedankt voor het aanmelden. Controleer de e-mail voor verdere instructies.