Goede verhalen
Keuzetool voor ruwvoeradvies op maat
Waarom zelf rekenen als hier een handige online tool voor te maken is. Samen met de klant en onze webbouwer ontwikkelde we de Keuzetool ruwvoerverbeteraar.
Kennis bijspijkeren met de KNZ Class
Kennis bijspijkeren met de KNZ Class KNZ Branding. Content. Video.…
Introductiecampagne de nieuwe HatchCare
De HatchCare is het paradepaardje van HatchTech Incubation Technologies. Als je dan een vernieuwde versie introduceert die nog beter en innovatiever is, laat je dat niet stilletjes voorbij gaan. JEEN werkte aan de introductie van de nieuwe HatchCare.
Social media Bionext
Hoe zorg je dat je social media vlekkeloos doorloopt als de die collega met verlof is? Bionext schakelde JEEN in om de socials te bemannen.
Het zuivelmuseum op de kaart
Het is geen alledaagse vraag. Help ons om een nieuw museum op de kaart te zetten. Wel een vraag waar wij graag onze tanden in zetten, zeker als het gaat om een museum op het snijvlak van agri en food. Samen met de mensen achter het Zuivelmuseum ontwikkelden we de naam, slogan, logo en communicatiestrategie voor dit bijzondere museum.
Leadgeneratie – slimme boeren gezocht
Hoe komen we bij 100 boeren aan tafel? Dat was de vraag van Exlan Advies, dochteronderneming van Agrifirm. Met een opvallende DM-campagne zorgde JEEN dat de puzzelstukjes op hun plek vielen.
Vernieuwde identiteit en positionering Zuidberg
Op zoek naar een onderscheidende positionering van jouw merk of bedrijf? Lees hier meer over onze aanpak voor Zuidberg uit Ens.
Aantrekkelijk online magazine WUR
Hoe maak je wetenschappelijk onderzoek toegankelijk en aantrekkelijk voor boeren, adviseurs en beleidsmakers? Het online magazine Beter Bodembeheer vertaalt onderzoeksresultaten naar kennis en inspiratie voor de praktijk.
Salesgerichte actiecampagne voor Agrifirm
Een duidelijke ambitie schotelde Agrifirm ons voor: 10.000 staarten erbij. De 1inMELK campagne combineert een opvallend visueel concept, een inspirerende boodschap en een gerichte salesactie om dat waar te maken.
Bezoek het virtuele demoveld van Avebe!
Om klanten, leden en leverancier in de corona-tijd te blijven bereiken, ontwikkelde JEEN voor Avebe het virtueel demoveld.
Alles over wortelen in één magazine!
JEEN maakt voor Bejo het Wortelmagazine, een echt visitekaartje van Bejo én van het gewas wortel.
Vredestein goes social
JEEN ontwikkelt voor Vredestein Agri de social media strategie, de basis voor de uitvoering van de online activiteiten.
De geit in de spotlight
JEEN ontwikkelde het concept ‘Ontdek de Geit’ met een geïntegreerde aanpak waarin productpromotie en sectorpromotie elkaar ondersteunen.

Op de bank bij JEEN.
Een oranje bank, een goede bak koffie en interessante mensen uit ons vak. Met die ingrediënten kom je altijd tot een goed gesprek. Over de wereld van agri en food. Over marketing en communicatie. Over kansen en uitdagingen, verhalen en ambities. Ook een goed verhaal te delen, of zin om een goed verhaal te horen? Laat dan hieronder je e-mailadres achter en schuif aan op de bank bij JEEN.
Bedankt voor het aanmelden. Controleer de e-mail voor verdere instructies.