De Cases
Concept
10.000 staarten erbij met een salesgerichte actiecampagne 1inMelk voor Agrifirm
Een duidelijke ambitie schotelde Agrifirm ons voor: 10.000 staarten erbij. De 1inMELK campagne combineert een opvallend visueel concept, een inspirerende boodschap en een gerichte salesactie om dat waar te maken.
Virtueel demoveld Avebe
Om klanten, leden en leverancier in de corona-tijd te blijven bereiken, ontwikkelde JEEN voor Avebe het virtueel demoveld.
Steketee
Steketee creëert ‘space to grow’ voor gewassen en agrarische ondernemers. Die ambitie vertaalt JEEN in een nieuwe positionering en branding-lijn.
Ontdek de geit
JEEN ontwikkelde het concept ‘Ontdek de Geit’ met een geïntegreerde aanpak waarin productpromotie en sectorpromotie elkaar ondersteunen.

Op de bank bij JEEN.
Een oranje bank, een goede bak koffie en interessante mensen uit ons vak. Met die ingrediënten kom je altijd tot een goed gesprek. Over de wereld van agri en food. Over marketing en communicatie. Over kansen en uitdagingen, verhalen en ambities. Ook een goed verhaal te delen, of zin om een goed verhaal te horen? Laat dan hieronder je e-mailadres achter en schuif aan op de bank bij JEEN.
Bedankt voor het aanmelden. Controleer de e-mail voor verdere instructies.