Keuzetool voor
ruwvoeradvies op maat

BeterRuwvoer

Waarom zou je zelf rekenen terwijl er een handige online tool te maken is die dit voor je kan doen. BeterRuwvoer wil het zijn partners gemakkelijker maken. Samen met de klant en onze webbouwer ontwikkelde JEEN de Keuzetool ruwvoerverbeteraar. Met deze keuzetool ontvang je in 5 eenvoudige stappen hulp bij het kiezen van het perfecte inkuilmiddel en het bepalen van de juiste dosering. Het resultaat kunnen ze vervolgens moeiteloos delen via e-mail of WhatsApp.

Om de aandacht van gebruikers te trekken, hebben we deze keuzetool onder de aandacht gebracht via een krachtige online en offline campagne. Denk hierbij aan de website, flyers, advertenties en advertorials op Boerderij. En alsof dat nog niet genoeg is, ontwikkelden we een geurkaartje voor in de trekker, op kantoor of in de auto, zodat klanten herinnerd worden aan de frisse geur van hun kuil na gebruik van MAGNIVA.

Mock-up keuzetool BeterRuwvoerschuin
BeterRuwvoer-Keuzetool-JEEN-campagne instagram
BeterRuwvoer-Keuzetool-JEEN-leaflet

"Elke keer 1,5 uur sparren met Colinda en Maaike bij JEEN op kantoor zorgt voor goede resultaten en nieuwe frisse ideeën!"

Wim Jaspers, BeterRuwvoer

Bekijk meer cases