Visuele identiteit
Huisstijl, website, corporate movie
Visuele identiteit. Website. Corporate movie. Huisstijl.
True potato seeds; de hybride aardappelzaden van Solynta zijn een gamechanger in de internationale aardappelwereld én voor wereldwijde voedselzekerheid. JEEN ontwikkelde onder andere de huisstijl, website en corporate movie.
Van innovatieve start-up tot toonaangevende speler. In hun missie om met hybride aardappel-innovaties bij te dragen aan wereldwijde bestaanszekerheid van telers en voedselzekerheid maakte Solynta de afgelopen jaren een enorme ontwikkeling door. De visuele identiteit die we samen met Solynta ontwikkelden past hierbij, net als de website, corporate movie, verpakkingen en andere uitingen die daaruit volgen.
Met respect voor wat er al was, en met het vizier op de toekomst, werden bestaande vormelementen in een nieuw en toekomstbestendig jasje gestoken. Van R&D-bedrijf naar een professioneel en commercieel AGtech / Foodtech company.
Op de website komt het allemaal bij elkaar. Van wireframes en realisatie tot content en CMS-workshops, realiseerden we hét visitekaartje voor Solynta om verder te bouwen op hun groei en succes.


Annemieke
Kok

Sjoerd
Jochems

Tijmen
Lindemulder
