Strategie. Concept. Online campagne.

Trekker rijden is meer dan alleen het werk op het land. Het is een way of life, het is (meestal) leuk en het is iets wat je wilt delen. Daarom wordt de app TRIBER, onlangs gelanceerd als de ‘Strava voor trekkerchauffeurs’, waarschijnlijk met zoveel enthousiasme ontvangen. Dit inzicht was ook het startpunt voor de Voorjaarscampagne van 2024 voor TRIBER. Het doel: 2.500 nieuwe gebruikers.

Dat vraagt om een campagnestrategie die past bij de identiteit van een start-up, én het bijbehorende budget. Jong, creatief, out-of-the-box en veel impact zonder al te veel kosten. Uitgaande van de TRIBER-filosofie dat trekkerchauffeurs hun passie, resultaten en plezier graag delen met collega's, hebben we een TikTok influencer-campagne opgezet. We werkten samen met jonge agri-influencers, die hun eigen content maakten en deelden, waarin ze vertellen over de app en hun volgers oproepen hen ook op TRIBER te volgen. Sommige influencers zorgden voor een toename van honderden gebruikers in enkele dagen. Met meer dan 3.000 gebruikers is het aantal TRIBER-accounts sinds de start van de campagne verdrievoudigd, en het aantal blijft groeien…

Dus, voor iedereen met een trekker:
START JE TREKKER, START TRIBER.
Maar het is waarschijnlijk beter als onze influencers je dat vertellen.

GET IN TOUCH WITH JEEN.

Email us at: info@jeen.nl Call us: 0031 26 324 11 20

Colinda

Colinda
Bos

Sjoerd

Sjoerd
Jochems

Bekijk meer cases