De Cases
Online
10.000 staarten erbij met een salesgerichte actiecampagne 1inMelk voor Agrifirm
Een duidelijke ambitie schotelde Agrifirm ons voor: 10.000 staarten erbij. De 1inMELK campagne combineert een opvallend visueel concept, een inspirerende boodschap en een gerichte salesactie om dat waar te maken.
Het online Meat Café
Het jaarlijkse Meat Café van COV kon in december 2020 niet doorgaan vanwege het coronavirus. Het alternatief? Het café verplaatsen naar online! En zorgen dat het net zo levendig en sfeervol was.
Steketee
Steketee creëert ‘space to grow’ voor gewassen en agrarische ondernemers. Die ambitie vertaalt JEEN in een nieuwe positionering en branding-lijn.
Apollo Vredestein
JEEN ontwikkelt voor Vredestein Agri de social media strategie, de basis voor de uitvoering van de online activiteiten.

Op de bank bij JEEN.
Een oranje bank, een goede bak koffie en interessante mensen uit ons vak. Met die ingrediënten kom je altijd tot een goed gesprek. Over de wereld van agri en food. Over marketing en communicatie. Over kansen en uitdagingen, verhalen en ambities. Ook een goed verhaal te delen, of zin om een goed verhaal te horen? Laat dan hieronder je e-mailadres achter en schuif aan op de bank bij JEEN.
Bedankt voor het aanmelden. Controleer de e-mail voor verdere instructies.