De Cases
Strategie
Introductiecampagne de nieuwe HatchCare
De HatchCare is het paradepaardje van HatchTech Incubation Technologies. Als je dan een vernieuwde versie introduceert die nog beter en innovatiever is, laat je dat niet stilletjes voorbij gaan. JEEN werkte aan de introductie van de nieuwe HatchCare.
Social media Bionext
Hoe zorg je dat je social media vlekkeloos doorloopt als de die collega met verlof is? Bionext schakelde JEEN in om de socials te bemannen.
Het zuivelmuseum op de kaart
Het is geen alledaagse vraag. Help ons om een nieuw museum op de kaart te zetten. Wel een vraag waar wij graag onze tanden in zetten, zeker als het gaat om een museum op het snijvlak van agri en food. Samen met de mensen achter het Zuivelmuseum ontwikkelden we de naam, slogan, logo en communicatiestrategie voor dit bijzondere museum.
Leadgeneratie – slimme boeren gezocht
Hoe komen we bij 100 boeren aan tafel? Dat was de vraag van Exlan Advies, dochteronderneming van Agrifirm. Met een opvallende DM-campagne zorgde JEEN dat de puzzelstukjes op hun plek vielen.
Vernieuwde identiteit en positionering Zuidberg
Op zoek naar een onderscheidende positionering van jouw merk of bedrijf? Lees hier meer over onze aanpak voor Zuidberg uit Ens.
Space to grow voor Steketee
Steketee creëert ‘space to grow’ voor gewassen en agrarische ondernemers. Die ambitie vertaalt JEEN in een nieuwe positionering en branding-lijn.
Vredestein goes social
JEEN ontwikkelt voor Vredestein Agri de social media strategie, de basis voor de uitvoering van de online activiteiten.

On the couch at JEEN.
An orange couch, a good cup of coffee and interesting professionals within our sector. The best ingredients to start a good conversation. About the world of agri and food. About marketing and communication. About chances and challenges. Do you have a good story to share, or want to hear one? Then leave your e-mail address below and sit on our orange couch at JEEN.
Bedankt voor het aanmelden. Controleer de e-mail voor verdere instructies.