De Cases
Inspirerend positioneringstraject
Een nieuwe naam die recht doet aan onze internationale ambities, en een bijbehorende uitstraling. Uit die vraag ontstond Vertify.
Aantrekkelijk online magazine WUR
Hoe maak je wetenschappelijk onderzoek toegankelijk en aantrekkelijk voor boeren, adviseurs en beleidsmakers? Het online magazine Beter Bodembeheer vertaalt onderzoeksresultaten naar kennis en inspiratie voor de praktijk.
Digitale netwerkborrel COV
Het jaarlijkse Meat Café van COV kon in december 2020 niet doorgaan vanwege het coronavirus. Het alternatief? Het café verplaatsen naar online! En zorgen dat het net zo levendig en sfeervol was.
Bezoek het virtuele demoveld van Avebe!
Om klanten, leden en leverancier in de corona-tijd te blijven bereiken, ontwikkelde JEEN voor Avebe het virtueel demoveld.
Space to grow voor Steketee
Steketee creëert ‘space to grow’ voor gewassen en agrarische ondernemers. Die ambitie vertaalt JEEN in een nieuwe positionering en branding-lijn.
Vredestein goes social
JEEN ontwikkelt voor Vredestein Agri de social media strategie, de basis voor de uitvoering van de online activiteiten.
On the couch at JEEN.
An orange couch, a good cup of coffee and interesting professionals within our sector. The best ingredients to start a good conversation. About the world of agri and food. About marketing and communication. About chances and challenges. Do you have a good story to share, or want to hear one? Then leave your e-mail address below and sit on our orange couch at JEEN.
Bedankt voor het aanmelden. Controleer de e-mail voor verdere instructies.