De Cases
Een frisse metamorfose voor Plantum
Plantum, een branchevereniging vol kennis, onderging recentelijk een metamorfose in haar uitstraling. JEEN bedacht een modern en fris concept die de merkpositie en -strategie naadloos integreert in de nieuwe koers.
Online campagne introductie Farmote
Farmote is een innovatieve app voor grip op je graslandmanagement. Ontwikkeld in Nieuw-Zeeland en sinds 2023 ook op de Nederlandse markt.
Kennis bijspijkeren met de KNZ Class
Kennis bijspijkeren met de KNZ Class KNZ Branding. Content. Video.…
Bodemscheurkalender
Het belang van een gezonde bodem is steeds meer algemeen bekend, maar veranderingen gaan langzaam en zijn moeilijk zichtbaar met het blote oog. De Bodemscheurkalender zorgt dat de bodem toch iedere dag op het netvlies staat bij akkerbouwers en veehouders.
Social media Bionext
Hoe zorg je dat je social media vlekkeloos doorloopt als de die collega met verlof is? Bionext schakelde JEEN in om de socials te bemannen.
Het zuivelmuseum op de kaart
Het is geen alledaagse vraag. Help ons om een nieuw museum op de kaart te zetten. Wel een vraag waar wij graag onze tanden in zetten, zeker als het gaat om een museum op het snijvlak van agri en food. Samen met de mensen achter het Zuivelmuseum ontwikkelden we de naam, slogan, logo en communicatiestrategie voor dit bijzondere museum.
On the couch at JEEN.
An orange couch, a good cup of coffee and interesting professionals within our sector. The best ingredients to start a good conversation. About the world of agri and food. About marketing and communication. About chances and challenges. Do you have a good story to share, or want to hear one? Then leave your e-mail address below and sit on our orange couch at JEEN.
Bedankt voor het aanmelden. Controleer de e-mail voor verdere instructies.