De Cases
Online campagne introductie Farmote
Farmote is een innovatieve app voor grip op je graslandmanagement. Ontwikkeld in Nieuw-Zeeland en sinds 2023 ook op de Nederlandse markt.
Keuzetool voor ruwvoeradvies op maat
Waarom zelf rekenen als hier een handige online tool voor te maken is. Samen met de klant en onze webbouwer ontwikkelde we de Keuzetool ruwvoerverbeteraar.
Bodemscheurkalender
Het belang van een gezonde bodem is steeds meer algemeen bekend, maar veranderingen gaan langzaam en zijn moeilijk zichtbaar met het blote oog. De Bodemscheurkalender zorgt dat de bodem toch iedere dag op het netvlies staat bij akkerbouwers en veehouders.
Introductiecampagne de nieuwe HatchCare
De HatchCare is het paradepaardje van HatchTech Incubation Technologies. Als je dan een vernieuwde versie introduceert die nog beter en innovatiever is, laat je dat niet stilletjes voorbij gaan. JEEN werkte aan de introductie van de nieuwe HatchCare.
Het zuivelmuseum op de kaart
Het is geen alledaagse vraag. Help ons om een nieuw museum op de kaart te zetten. Wel een vraag waar wij graag onze tanden in zetten, zeker als het gaat om een museum op het snijvlak van agri en food. Samen met de mensen achter het Zuivelmuseum ontwikkelden we de naam, slogan, logo en communicatiestrategie voor dit bijzondere museum.
Leadgeneratie – slimme boeren gezocht
Hoe komen we bij 100 boeren aan tafel? Dat was de vraag van Exlan Advies, dochteronderneming van Agrifirm. Met een opvallende DM-campagne zorgde JEEN dat de puzzelstukjes op hun plek vielen.

On the couch at JEEN.
An orange couch, a good cup of coffee and interesting professionals within our sector. The best ingredients to start a good conversation. About the world of agri and food. About marketing and communication. About chances and challenges. Do you have a good story to share, or want to hear one? Then leave your e-mail address below and sit on our orange couch at JEEN.
Bedankt voor het aanmelden. Controleer de e-mail voor verdere instructies.