De Cases
Meester Affineurs
JEEN creëerde de branding en het ontwerp voor Meester Affineurs, een unieke lijn Nederlandse kazen, inclusief creatieve verhalen en stijlvol kaaspaspoort.
Solynta
JEEN ontwikkelde Solynta’s huisstijl, website en corporate movie. De nieuwe visuele identiteit en communicatie-uitingen ondersteunen Solynta’s missie en groei, met de website als centraal punt voor hun merkverhaal en toekomst.
Agrifirm Najaarscampagne
Een optimistische boodschap met perspectief. Verpakt in quotes die misschien tegenstrijdig lijken, maar… Het kan.#vandaagal
Onze Weidevogels Magazine
Het magazine ‘Onze Weidevogels’ zet zich in om om boeren te inspireren én om positieve verhalen te delen over boeren die zich met hart en ziel inzetten voor de vogels op hun land.
Een frisse metamorfose voor Plantum
Plantum, een branchevereniging vol kennis, onderging recentelijk een metamorfose in haar uitstraling. JEEN bedacht een modern en fris concept dat de merkpositie en -strategie naadloos integreert in de nieuwe koers.
Online campagne introductie Farmote
Farmote is een innovatieve app voor grip op je graslandmanagement. Ontwikkeld in Nieuw-Zeeland en sinds 2023 ook op de Nederlandse markt.
On the couch at JEEN.
An orange couch, a good cup of coffee and interesting professionals within our sector. The best ingredients to start a good conversation. About the world of agri and food. About marketing and communication. About chances and challenges. Do you have a good story to share, or want to hear one? Then leave your e-mail address below and sit on our orange couch at JEEN.
Bedankt voor het aanmelden. Controleer de e-mail voor verdere instructies.