De Cases
Social media
Online campagne introductie Farmote
Farmote is een innovatieve app voor grip op je graslandmanagement. Ontwikkeld in Nieuw-Zeeland en sinds 2023 ook op de Nederlandse markt.
Keuzetool voor ruwvoeradvies op maat
Waarom zelf rekenen als hier een handige online tool voor te maken is. Samen met de klant en onze webbouwer ontwikkelde we de Keuzetool ruwvoerverbeteraar.
Social media Bionext
Hoe zorg je dat je social media vlekkeloos doorloopt als de die collega met verlof is? Bionext schakelde JEEN in om de socials te bemannen.
Aantrekkelijk online magazine WUR
Hoe maak je wetenschappelijk onderzoek toegankelijk en aantrekkelijk voor boeren, adviseurs en beleidsmakers? Het online magazine Beter Bodembeheer vertaalt onderzoeksresultaten naar kennis en inspiratie voor de praktijk.
Space to grow voor Steketee
Steketee creëert ‘space to grow’ voor gewassen en agrarische ondernemers. Die ambitie vertaalt JEEN in een nieuwe positionering en branding-lijn.
Vredestein goes social
JEEN ontwikkelt voor Vredestein Agri de social media strategie, de basis voor de uitvoering van de online activiteiten.

On the couch at JEEN.
An orange couch, a good cup of coffee and interesting professionals within our sector. The best ingredients to start a good conversation. About the world of agri and food. About marketing and communication. About chances and challenges. Do you have a good story to share, or want to hear one? Then leave your e-mail address below and sit on our orange couch at JEEN.
Bedankt voor het aanmelden. Controleer de e-mail voor verdere instructies.