De Cases
Ontwerp
Meester Affineurs
JEEN creëerde de branding en het ontwerp voor Meester Affineurs, een unieke lijn Nederlandse kazen, inclusief creatieve verhalen en stijlvol kaaspaspoort.
Een frisse metamorfose voor Plantum
Plantum, een branchevereniging vol kennis, onderging recentelijk een metamorfose in haar uitstraling. JEEN bedacht een modern en fris concept dat de merkpositie en -strategie naadloos integreert in de nieuwe koers.
Bodemscheurkalender
Het belang van een gezonde bodem is steeds meer algemeen bekend, maar veranderingen gaan langzaam en zijn moeilijk zichtbaar met het blote oog. De Bodemscheurkalender zorgt dat de bodem toch iedere dag op het netvlies staat bij akkerbouwers en veehouders.
Het zuivelmuseum op de kaart
Het is geen alledaagse vraag. Help ons om een nieuw museum op de kaart te zetten. Wel een vraag waar wij graag onze tanden in zetten, zeker als het gaat om een museum op het snijvlak van agri en food. Samen met de mensen achter het Zuivelmuseum ontwikkelden we de naam, slogan, logo en communicatiestrategie voor dit bijzondere museum.
Inspirerend positioneringstraject
Een nieuwe naam die recht doet aan onze internationale ambities, en een bijbehorende uitstraling. Uit die vraag ontstond Vertify.
Aantrekkelijk online magazine WUR
Hoe maak je wetenschappelijk onderzoek toegankelijk en aantrekkelijk voor boeren, adviseurs en beleidsmakers? Het online magazine Beter Bodembeheer vertaalt onderzoeksresultaten naar kennis en inspiratie voor de praktijk.

On the couch at JEEN.
An orange couch, a good cup of coffee and interesting professionals within our sector. The best ingredients to start a good conversation. About the world of agri and food. About marketing and communication. About chances and challenges. Do you have a good story to share, or want to hear one? Then leave your e-mail address below and sit on our orange couch at JEEN.
Bedankt voor het aanmelden. Controleer de e-mail voor verdere instructies.