De Cases
Ontwerp
Bodem
scheur
kalender
Het belang van een gezonde bodem is steeds meer algemeen bekend, maar veranderingen gaan langzaam en zijn moeilijk zichtbaar met het blote oog. De Bodemscheurkalender zorgt dat de bodem toch iedere dag op het netvlies staat bij akkerbouwers en veehouders.
Het zuivelmuseum op de kaart
Het is geen alledaagse vraag. Help ons om een nieuw museum op de kaart te zetten. Wel een vraag waar wij graag onze tanden in zetten, zeker als het gaat om een museum op het snijvlak van agri en food. Samen met de mensen achter het Zuivelmuseum ontwikkelden we de naam, slogan, logo en communicatiestrategie voor dit bijzondere museum.
Inspirerend positioneringstraject
Een nieuwe naam die recht doet aan onze internationale ambities, en een bijbehorende uitstraling. Uit die vraag ontstond Vertify.
Aantrekkelijk online magazine WUR
Hoe maak je wetenschappelijk onderzoek toegankelijk en aantrekkelijk voor boeren, adviseurs en beleidsmakers? Het online magazine Beter Bodembeheer vertaalt onderzoeksresultaten naar kennis en inspiratie voor de praktijk.

Op de bank bij JEEN.
Een oranje bank, een goede bak koffie en interessante mensen uit ons vak. Met die ingrediënten kom je altijd tot een goed gesprek. Over de wereld van agri en food. Over marketing en communicatie. Over kansen en uitdagingen, verhalen en ambities. Ook een goed verhaal te delen, of zin om een goed verhaal te horen? Laat dan hieronder je e-mailadres achter en schuif aan op de bank bij JEEN.
Bedankt voor het aanmelden. Controleer de e-mail voor verdere instructies.