De Cases
Online
Social media Bionext
Hoe zorg je dat je social media vlekkeloos doorloopt als de die collega met verlof is? Bionext schakelde JEEN in om de socials te bemannen.
Leadgeneratie – slimme boeren gezocht
Hoe komen we bij 100 boeren aan tafel? Dat was de vraag van Exlan Advies, dochteronderneming van Agrifirm. Met een opvallende DM-campagne zorgde JEEN dat de puzzelstukjes op hun plek vielen.
Aantrekkelijk online magazine WUR
Hoe maak je wetenschappelijk onderzoek toegankelijk en aantrekkelijk voor boeren, adviseurs en beleidsmakers? Het online magazine Beter Bodembeheer vertaalt onderzoeksresultaten naar kennis en inspiratie voor de praktijk.
Salesgerichte actiecampagne voor Agrifirm
Een duidelijke ambitie schotelde Agrifirm ons voor: 10.000 staarten erbij. De 1inMELK campagne combineert een opvallend visueel concept, een inspirerende boodschap en een gerichte salesactie om dat waar te maken.
Bezoek het virtuele demoveld van Avebe!
Om klanten, leden en leverancier in de corona-tijd te blijven bereiken, ontwikkelde JEEN voor Avebe het virtueel demoveld.
Space to grow voor Steketee
Steketee creëert ‘space to grow’ voor gewassen en agrarische ondernemers. Die ambitie vertaalt JEEN in een nieuwe positionering en branding-lijn.

Op de bank bij JEEN.
Een oranje bank, een goede bak koffie en interessante mensen uit ons vak. Met die ingrediënten kom je altijd tot een goed gesprek. Over de wereld van agri en food. Over marketing en communicatie. Over kansen en uitdagingen, verhalen en ambities. Ook een goed verhaal te delen, of zin om een goed verhaal te horen? Laat dan hieronder je e-mailadres achter en schuif aan op de bank bij JEEN.
Bedankt voor het aanmelden. Controleer de e-mail voor verdere instructies.