De Cases
Concept
Eternit jonge boeren campagne
Hoe maak je Eternit zichtbaar bij de jonge boeren van de toekomst? Met een unieke muts, een slimme influencerstrategie en een actie die gaat leven.
Agrifirm Najaarscampagne
Een optimistische boodschap met perspectief. Verpakt in quotes die misschien tegenstrijdig lijken, maar… Het kan.#vandaagal
Een frisse metamorfose voor Plantum
Plantum, een branchevereniging vol kennis, onderging recentelijk een metamorfose in haar uitstraling. JEEN bedacht een modern en fris concept dat de merkpositie en -strategie naadloos integreert in de nieuwe koers.
Bodemscheurkalender
Het belang van een gezonde bodem is steeds meer algemeen bekend, maar veranderingen gaan langzaam en zijn moeilijk zichtbaar met het blote oog. De Bodemscheurkalender zorgt dat de bodem toch iedere dag op het netvlies staat bij akkerbouwers en veehouders.
Introductiecampagne de nieuwe HatchCare
De HatchCare is het paradepaardje van HatchTech Incubation Technologies. Als je dan een vernieuwde versie introduceert die nog beter en innovatiever is, laat je dat niet stilletjes voorbij gaan. JEEN werkte aan de introductie van de nieuwe HatchCare.

On the couch at JEEN.
An orange couch, a good cup of coffee and interesting professionals within our sector. The best ingredients to start a good conversation. About the world of agri and food. About marketing and communication. About chances and challenges. Do you have a good story to share, or want to hear one? Then leave your e-mail address below and sit on our orange couch at JEEN.
Bedankt voor het aanmelden. Controleer de e-mail voor verdere instructies.