De Cases
Concept
Kennis bijspijkeren met de KNZ Class
Kennis bijspijkeren met de KNZ Class KNZ Branding. Content. Video.…
Bodem
scheur
kalender
Het belang van een gezonde bodem is steeds meer algemeen bekend, maar veranderingen gaan langzaam en zijn moeilijk zichtbaar met het blote oog. De Bodemscheurkalender zorgt dat de bodem toch iedere dag op het netvlies staat bij akkerbouwers en veehouders.
Vernieuwde identiteit en positionering Zuidberg
Op zoek naar een onderscheidende positionering van jouw merk of bedrijf? Lees hier meer over onze aanpak voor Zuidberg uit Ens.
Salesgerichte actiecampagne voor Agrifirm
Een duidelijke ambitie schotelde Agrifirm ons voor: 10.000 staarten erbij. De 1inMELK campagne combineert een opvallend visueel concept, een inspirerende boodschap en een gerichte salesactie om dat waar te maken.
Alles over wortelen in één magazine!
JEEN maakt voor Bejo het Wortelmagazine, een echt visitekaartje van Bejo én van het gewas wortel.
Space to grow voor Steketee
Steketee creëert ‘space to grow’ voor gewassen en agrarische ondernemers. Die ambitie vertaalt JEEN in een nieuwe positionering en branding-lijn.

On the couch at JEEN.
An orange couch, a good cup of coffee and interesting professionals within our sector. The best ingredients to start a good conversation. About the world of agri and food. About marketing and communication. About chances and challenges. Do you have a good story to share, or want to hear one? Then leave your e-mail address below and sit on our orange couch at JEEN.
Bedankt voor het aanmelden. Controleer de e-mail voor verdere instructies.