De Cases
Concept
Bodem
scheur
kalender
Het belang van een gezonde bodem is steeds meer algemeen bekend, maar veranderingen gaan langzaam en zijn moeilijk zichtbaar met het blote oog. De Bodemscheurkalender zorgt dat de bodem toch iedere dag op het netvlies staat bij akkerbouwers en veehouders.
Introductiecampagne de nieuwe HatchCare
De HatchCare is het paradepaardje van HatchTech Incubation Technologies. Als je dan een vernieuwde versie introduceert die nog beter en innovatiever is, laat je dat niet stilletjes voorbij gaan. JEEN werkte aan de introductie van de nieuwe HatchCare.
Salesgerichte actiecampagne voor Agrifirm
Een duidelijke ambitie schotelde Agrifirm ons voor: 10.000 staarten erbij. De 1inMELK campagne combineert een opvallend visueel concept, een inspirerende boodschap en een gerichte salesactie om dat waar te maken.
Bezoek het virtuele demoveld van Avebe!
Om klanten, leden en leverancier in de corona-tijd te blijven bereiken, ontwikkelde JEEN voor Avebe het virtueel demoveld.
Space to grow voor Steketee
Steketee creëert ‘space to grow’ voor gewassen en agrarische ondernemers. Die ambitie vertaalt JEEN in een nieuwe positionering en branding-lijn.
De geit in de spotlight
JEEN ontwikkelde het concept ‘Ontdek de Geit’ met een geïntegreerde aanpak waarin productpromotie en sectorpromotie elkaar ondersteunen.

Op de bank bij JEEN.
Een oranje bank, een goede bak koffie en interessante mensen uit ons vak. Met die ingrediënten kom je altijd tot een goed gesprek. Over de wereld van agri en food. Over marketing en communicatie. Over kansen en uitdagingen, verhalen en ambities. Ook een goed verhaal te delen, of zin om een goed verhaal te horen? Laat dan hieronder je e-mailadres achter en schuif aan op de bank bij JEEN.
Bedankt voor het aanmelden. Controleer de e-mail voor verdere instructies.