De Cases
Branding
Brand messaging Seleggt
Voor SELEGGT verzorgden we een workshop en zetten we onze creatieve copy-brein aan, om te komen tot de brand messaging die echt bij het bedrijf past.
Agrifirm Het zit er in. En samen halen we het eruit.
Bij Agrifirm weten ze: een aardappel groeit niet vanzelf uit tot z’n volle potentie. Daar heb je een slimme boer én een scherpe adviseur voor nodig. En dus: een verhaal dat laat zien wat er allemaal in zit. Letterlijk én figuurlijk.
Solynta
JEEN ontwikkelde Solynta’s huisstijl, website en corporate movie. De nieuwe visuele identiteit en communicatie-uitingen ondersteunen Solynta’s missie en groei, met de website als centraal punt voor hun merkverhaal en toekomst.
Het zuivelmuseum op de kaart
Het is geen alledaagse vraag. Help ons om een nieuw museum op de kaart te zetten. Wel een vraag waar wij graag onze tanden in zetten, zeker als het gaat om een museum op het snijvlak van agri en food. Samen met de mensen achter het Zuivelmuseum ontwikkelden we de naam, slogan, logo en communicatiestrategie voor dit bijzondere museum.
On the couch at JEEN.
An orange couch, a good cup of coffee and interesting professionals within our sector. The best ingredients to start a good conversation. About the world of agri and food. About marketing and communication. About chances and challenges. Do you have a good story to share, or want to hear one? Then leave your e-mail address below and sit on our orange couch at JEEN.
Bedankt voor het aanmelden. Controleer de e-mail voor verdere instructies.