
Extra dikke editie Bejo wortelmagazine
Als wereldspeler in veredeling en zaadproductie wil Bejo Zaden laten zien dat ze voorop loopt in de ontwikkeling van de wortelteelt. Hoe doe je dat, zonder jezelf op de borst te kloppen? Door een stijlvol magazine uit te geven, met een kwalitatief mooie printkwaliteit. Met inspirerende verhalen over de teelt in verschillende landen, de afzet, de verwerking en consumententrends, demonstreert Bejo haar brede internationale kennis. Het Wortelmagazine is een visitekaartje van Bejo én van het gewas wortel.
Het Wortelmagazine is opgezet vanuit een strakke bladformule en bevat een uitgebalanceerde mix van teelttechnische- en trendverhalen. Vaktechnische verhalen worden afgewisseld met luchtige nieuwtjes over het product.
“JEEN is een partner die inhoudelijk en creatief heeft bijgedragen aan ons Bejo Wortelmagazine. De productie is keurig binnen de planning gerealiseerd en de samenwerking is ronduit prettig.”
JEEN verzorgde de redactie en nam ook de opmaak en de productie voor zijn rekening. Het magazine wordt uitgegeven in verschillende vertalingen.
Karina Hens - Marketing and Communication Advisor Bejo
”JEEN is een partner die inhoudelijk en creatief heeft bijgedragen aan ons Bejo Wortelmagazine. De productie is keurig binnen de planning gerealiseerd en de samenwerking is ronduit prettig. JEEN schakelt snel, stelt zich kritisch op en heeft gevoel onze eigen ideeën. Samen hebben we een mooi magazine op de mat gelegd bij onze klanten. Een magazine vol inspirerende interviews en nuttige informatie over teelt, handel en trends in het assortiment wortelen. De reacties zijn positief.”