
Campagne Hé Kom Aan
Arnhem beter bereikbaar maken in de spits. Dat is het doel van de campagne ‘Hé Kom Aan’. JEEN ontwikkelde voor de gemeente Arnhem concept, website en toolkit.
Slimme oplossingen
Iedereen wil op tijd aankomen op zijn bestemming. Ook als het tijdens de spits druk is in de stad. De gemeente Arnhem bedenkt slimme oplossingen en aansprekende acties om anders reizen en werken te stimuleren. Voor deze activiteiten bedachten we het overkoepelende concept Hé Kom Aan, als herkenbaar jasje voor al die slimme ideeën.
“Het concept ziet er fris en uitnodigend uit en het zorgt voor samenhang tussen de vele acties”
Hé Kom Aan
Hé Kom Aan: een korte, uitnodigende kreet die toepasbaar is op alle acties en doelgroepen, die aansluit bij ‘reizen’ en ‘op weg zijn’ en een aansporing bevat om mee te doen. Het herkenbare beeldmerk van Hé Kom Aan is gebaseerd op de bekende locatiemarker en is op een creatieve manier verwerkt in elke uiting.
Zelf aan de slag
We ontwikkelden een toolkit met alle ingrediënten waarmee de gemeente vervolgens zelf aan de slag ging voor hun eigen communicatie. Wel zo gemakkelijk! Ook de website is zo gemaakt dat de gemeente deze gemakkelijk zelf kan beheren en nieuwe acties toevoegen. Kijk op www.he-komaan.nl voor het laatste nieuws.
PS
Zoals de wat oudere lezers van deze tekst zich waarschijnlijk zullen herinneren: ooit was het liedje “Hé kom aan” van troubadour Dimitri van Toren een hit in Nederland. Een vrolijk, aanstekelijk nummer dat je meeneemt naar waar je wilt zijn.