Ik ben BAS

Vereniging Agrarische Bedrijfsadviseurs

Strategie. Concept. Campagne.

De Vereniging Agrarische Bedrijfsadviseurs (VAB) wilde meer bekendheid en waardering creëren voor het BAS-register, hét kwaliteitskeurmerk voor agrarisch bedrijfsadviseurs. Het doel? BAS-erkenning onder de aandacht brengen, meer BAS-aanmeldingen en een stevigere positie in de sector.

De campagne maakte BAS zichtbaar als hét keurmerk voor adviseurs die serieus met hun vak bezig zijn. Door de GLB-koppeling ontstond urgentie, en met de retargetingfase activeerden we twijfelaars alsnog tot actie.

adviseur Jeroen
VAB-Campagnebeeld_veehouderij_1920x1080
VAB-Mailchimpbanner_veehouderij_660x350
Midas_500x500_RGB

Midas
Kors

Jeanette

Jeanette
Hengeveld

Irene_500x500_RGB

Irene
de Pooter

Sjoerd

Sjoerd
Jochems

Bekijk meer cases